FANDOM

Iss-paradox

logo ISS Paradox (by Oskar)

ISS Paradox to warszawski klub fanów Star Treka zrzeszający trekkerów z Mazowsza.

HistoriaEdytuj

Przez wiele lat warszawscy trekkerzy spotykali się pod patronatem Klingońskiego Mazowieckiego Okręgu Autonomicznego stowarzyszonego z Polskim Oddziałem Gwiezdnej Floty. W 2011 r., wraz z reaktwacją regularnych spotkań w Warszawie pojawił się pomysł sformowania nowej organizacji. Na spotkaniu załozycielskim 2 października w klubie Paradox Cafe wybrana została nazwa grupy. Niedługo później powstała oficjalna strona ISS Paradox[1]. W ciągu kolejnych spotkań pracowano m.in. nad zdjęciami do Gwiezdnego Kalendarza, a także wyznaczono zasady ustrojowe klubu.

SpotkaniaEdytuj

Zgodnie z przyjętym zwyczajem spotkania odbywają się w pierwszą niedzielę każdego miesiąca w klubie Południk Zero w godzinach popołudniowych. Jeżeli termin wypada na dzień świąteczny, to spotkanie odbywa się w kolejną niedzielę. Organizowane są także nieregularne spotkania związane z różnymi inicjatywami bądź odwiedzinami gości.

MisjaEdytuj

ISS Paradox to statek klasy Wells Imperium Terrańskiego zajmujący orbitę synchroniczną nad Warszawą. Załoga wykonuje regularne misje rekonesansowe na powierzchnię do Cafe Paradox w celu wykonania badań organoleptycznych dostępnych tam substancji spożywczych (płynnych jak i stałych), rekrutacji nowych członków oraz przede wszystkim luźnych dyskusji na dowolne tematy w miłej atmosferze.[2]

RegulaminEdytuj

Na jednym z założycielskich zebrań ustalono, że nie będzie ściśle spisanego regulaminu i że każdy kto będzie chciał się mianować załogantem ISS Paradox, będzie mógł to uczynić, o ile nie zachowuje się karygodnie. Dla celów ceremonialnych i organizacyjnych wyznaczono osobę odpowiedzialną - Maurę Machczyńską[3].

Projekty i aktywnościEdytuj

Poza spotkaniami grupa bierze udział w różnych projektach, takich jak zdjęcia[4] do Gwiezdnego Kalendarza, pomaga też przy organizacji konwentu TrekSfera.

Linki zewnętrzneEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. autorem strony jest The_D
  2. opis ze strony ISS Paradox
  3. W sprawach związanych z działalnością klubu prosimy kontaktować się z komandorem ISS Paradox: maura@mazowsze.startrek.pl
  4. fotografowali Vashar i Kasia