FANDOM

temat LARP STAR TREK, EPIZOD 3: “Ferengi Blues”
Opis

“Dziennik pokładowy Data Gwiezdna 44780.8

USS Copernicus został skierowany z misją dyplomatyczną do odkrytego systemu Haklus. Prawa do układu zgłosiła Unia Primiańska, ogłaszając chęć odsprzedania lub dzierżawy systemu temu, kto zaoferuje najkorzystniejsze warunki. Jako kapitan USS Copernicus będę łączył funkcję reprezentanta Federacji oraz gospodarza rozmów, gdyż ustalono, że odbędą się one na pokładzie mojego okrętu. Zadanie nie będzie łatwe - z moich wcześniejszych doświadczeń z Primianami wynika, że kontakty z nimi wymagają szczególnej ostrożności oraz taktu. Gdyby tego było mało, interesy Primian będzie reprezentował znany dobrze mojej załodze Ferengi - Daimon Krax. Jeśli dodać do tego delegacje Klingonów, Oriońskie Konsorcjum Handlowe oraz przedstawiciela Wielkiego Negusa Ferengich, zwiad po drugiej stronie strefy neutralnej wydaje się atrakcyjnym przydziałem...

Kapitan Aidan O’Rilley”

UWAGA! Wnikliwa znajomość realiów Star Trek, oraz poprzednich odsłon cyklu, nie jest konieczna do gry. Larp skierowany jest zarówno do fanów serii, jak i osób z nią niezwiązanych.

Autor Łukasz "Czarek" Czerski
prezentacja 28 lipca 2012, godz. 18 (TrekSfera 2012 )

Prezentacja PL Nagranie
Streszczenie
Errata
Publikacja
Źródła dla zainteresowanych
Powiązane tematy
Dyskusja i krytyka